fredag 22 juni 2012

Bropass

Har du funderat på att ta Öresundsbron från Sverige över till Danmark? Jag vet var du kan hitta information om detta och var du kan köpa bropass, nämligen inne på Bropass.se.

image

Inne på hemsidan hittar du bland annat information om priser och vilka fördelar det finns med att köpa bropass. Om du beställer via nätet så kan du även få 50% rabatt, här hittar du mer info om det.

image

Det jag tycker är bra med sidan är att det är lätt att hitta det man söker i menyn. Det finns även tips på vad man kan göra i Köpenhamn, vilka sevärdheter Danmark har att erbjuda och vad man kan besöka i Malmö.

Det enda jag tycker saknas på hemsidan er en fin design. Det är ju som sagt lättnavigerat men jag skulle vilja se att det fanns fler bilder på till exempel vissa sevärdheter som erbjuds och att designen var lite roligare och mer färgglad så att man blir lockad av att kolla in sidan. Det hade heller inte skadat med en lite häftigare header, för det är den som brukar avgöra om man vill ge sidan en chans eller inte.

2 kommentarer:

  1. sv: japp det blev det, kolla mitt senaste inlägg, har du fixat någon tårta? :)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)