söndag 27 maj 2012

åt våfflor idag


Published with Blogger-droid v2.0.4

21 kommentarer:

  1. Ja för det mesta, jag vill ha ordning & reda på saker & ting.
    Gör listor på vad som ska ske, packlistor, handlingslistor etc & det resulterar i att det blir gjort & att allt blir med när man ex ska ut & resa :)

    Okok, skönt med sommarlov kan jag tänka mig. Vet några som slutar på Fredag nästa vecka.
    Ett sådant järn ska jag köpa, för det är ett belgiskt våffeljärn va?

    SvaraRadera
  2. Möten etc skriver jag i kalendern men inte småsaker man ska göra.
    Nej inte särskillt ofta, alldeles för sällan faktiskt. Dudå?

    SvaraRadera
  3. Ikväll blir det att se tv och bara ta det lugnt, ska sova om typ 2 timmar :) Själv?

    SvaraRadera
  4. sv: ikväll har jag badat och nu ska jag bara chilla ;)

    SvaraRadera
  5. Okok, jag tycker dock att vanliga våfflor är godast kalla men belgiska våfflor är godast varma :P

    Ja tiden går något otroligt fort.

    SvaraRadera
  6. Tycker det är stor skillnad då det inte är samma smet, iaf har jag två olika recept på de respektive. Av någon konstig anledning får jag ont i magen av varma vanliga våfflor.

    Ja lite grann, så lite färg har man fått. Dudå?

    SvaraRadera
  7. Nej det är ju inte det, men tur att smaken är som baken ;)

    Nja, sådär är inte den som orkar ligga & sola längre stunder direkt. Svårt att bli brun om benen.
    Dudå?

    SvaraRadera
  8. Okok, jag vet inte riktigt runt 23-tiden kanske. Dudå? har ganska svårt att somna på Söndagkvällarna.

    Har ni mk i skolan nu innan ni slutar eller är det lugnt?

    SvaraRadera
  9. sv. haha nej egentligen inte. det är så mycket knas och jobbigt ibland :)

    SvaraRadera
  10. Då blir det skönt när det lugnar ner sig lite :)
    Jag går upp mellan 6-7 på vardagarna dudå?

    SvaraRadera
  11. sv. oj vet inte. haha. efter american horror story nån gång :)

    SvaraRadera
  12. sv. japp idag 22.25 på tv 11. en skräckserie! :D

    SvaraRadera
  13. sv. nee :D den är inte läskig på det sättet :) men den är väldigt bra!

    SvaraRadera
  14. sv. ne :) åt förresten oxå våfflor idag :D

    SvaraRadera
  15. Till veckan blir det att göra grupparbete, tentaplugga och ett besök hos tandläkaren. Själv?

    SvaraRadera
  16. sv. sylt och grädde eller bara sylt. sj?

    SvaraRadera
  17. sv. vet inte. bror på vad man är sugen på. sj?

    SvaraRadera
  18. Åh, vad gott:D
    Händer imon??

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)