söndag 22 april 2012

Vinnaren av ett mobilskal från Supply


11 kommentarer:

  1. Sv: Sitter hemma hos pojken och tar det lugnt. sj då?

    SvaraRadera
  2. sv: härligt, jag mår fint ;)

    SvaraRadera
  3. jo men det har allt varit bra :) vakna nyss, har sovit en stund med hailey :)

    SvaraRadera
  4. Aa okej, vad tävlade du i?:)
    Jo den har varit bra tack:) Din då? Kramar

    SvaraRadera
  5. Vad har du tävlat i? :)
    Håller på att mublera om lite i lägenheten ;)

    SvaraRadera
  6. Veckansblogg är avslutad, kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)
    http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/22-april-2012-veckansblogg.html#comment

    SvaraRadera
  7. SVAR: Jodå jag hade en bra lördag :D du då?

    SvaraRadera
  8. Hejsan. Jag vet inte vilken dag vi pratar om men jag har haft en awesome helg.

    SRY, hinner verkligen inte svara på allas kommentarer. Så är ledsen om du har fått ett sent svar. Livet är hårt ibland. Men som vanligt så har jag festat sen i tisdags. Så du får ha lite förståelse. ;) "ingen festar lika bra som jag."

    SvaraRadera
  9. Sv: Okej vad kul! där är jag född hihi ;) älskar Skåne :D
    min lördag var super! själv? :D

    SvaraRadera
  10. Sv: Blir en massa mys med pojkvännen :) Sjdå?

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)