lördag 17 december 2011

Lucka nr 17

Lite jullåtar bjuder jag på idag.
image image
image image

9 kommentarer:

  1. Jag och pojkvännen ska på restaurang på nyår och sedan håller vi väll till i Gbg centrum skulle jag tro på natten:) Du?

    SvaraRadera
  2. vi har ett företag i klassen :D

    SvaraRadera
  3. sv: han fyllde 13 :)
    Hur mår du idag då ?

    SvaraRadera
  4. vad blev det för film då? :)
    jo då rätt ofta du? :D

    SvaraRadera
  5. SV: Okej! :)
    Ikväll blir det myskväll framför tvn skulle jag tro :) Själv då?

    SvaraRadera
  6. Har du haft en trevlig lördag? :)

    SvaraRadera
  7. sv: jaha haha, jag har inte så bra minne (a)
    var bor dudå? :D

    SvaraRadera
  8. sv: hihi,jaa :D

    ja bakar mest bullar o chokladbullar, nu till jul har de blivit lite julgodis också :D
    dudå?:D
    kramis♥

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)