fredag 28 oktober 2011

smycken jag vill ha

imageimageimage

5 kommentarer:

  1. sv; ja speciellt på händerna för där är jag så himla torr.. :/

    SvaraRadera
  2. sv; Igårkväll var jag på bio med min pojkvän och två kompisar :) Vad gjorde du igår? Kram

    SvaraRadera
  3. SV: Har inte många planer faktiskt, ska mest ta det lugnt och njuta av att det är lov :) Själv då?

    SvaraRadera
  4. Mycket fina smycken! Jag borde nog spana in de lite närmare.

    Svar: Nej, theSims3 Pets har jag faktiskt inte testat. Jag såg trailern och kan medge att det verkar roligt. Dock känns det ganska överflödigt, i och med att det finns så mycket annat att göra i TjeSims3. Pets passar bättre till tidigare versioner av TheSims.

    Har du testat Pets? Vad tycker du om det? För- och nackdelar?

    Kram

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)