onsdag 24 augusti 2011

utlottning av en sminkprodukt

Jag tänkte ha en utlottning och det som lottas ut ser du på bilden nedan. Det är helt nytt.

För att vara med i utlottningen ska du kommentera detta inlägg och skriva att du är med. Man kan samla på sig två lotter.

¤ En lott för att kommentera inlägget, se till att du länkar tillbaka till din blogg så jag kan hitta dig. Har du ingen blogg får du gärna vara med ändå, lämna din mailadress så jag kan nå dig.

¤ En lott för att lägga upp bilden nedanför i din blogg och länka tillbaka till mig. Länka då ditt inlägg i din kommentar så jag kan se att du gjort det.
DSC_0114


Lycka till!

19 kommentarer:

  1. jag lyssnar på musik=) sj då?

    SvaraRadera
  2. sv: jag mår la bra utan att jag är förskyld :// dudå? =)

    SvaraRadera
  3. jarå de funkar..ingen feber nu iaf :P wohoo..sjdå??

    SvaraRadera
  4. sv: jag går nu i 8:an :D dudå? =)

    SvaraRadera
  5. Jag är med! :D

    Mailadress: rono_93@hotmail.com
    Blogg: http://tjurens.blogg.se

    SvaraRadera
  6. sv: okej, jag snackar med en söt grabb och lyssnar på musik :)
    durå?

    SvaraRadera
  7. sv: ja det kan man säga :$ :D
    okeej :)

    SvaraRadera
  8. Jag är med och tävlar!

    inlägget hittar du här:
    http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=38382&beid=1822019

    SvaraRadera
  9. jag har frågestund på bloggen, ställ en fråga vetja :D

    SvaraRadera
  10. sv: nej det vågar jag inte hihhi...

    SvaraRadera
  11. sv: Ja jag bori jkpg, gör du det med? :) (och har redan ett sånt du lottar ut :P )

    SvaraRadera
  12. La nyss upp ett klipp på när jag sjunger, kolla gärna in och säg vad du tycker! =)

    SvaraRadera
  13. jo jag är med i din utlottning :D Va kul hoppas filmen var bra :P

    SvaraRadera
  14. Jag vill gärna ha en lott då, eftersom jag inte har blogg.. =)

    (du vet min mail, men du kanske vill ha den ändå? todelius67@hotmail.com)

    SvaraRadera
  15. hej allt är bra med mej själv dÅ?
    ja är med då :D kram

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)