lördag 13 augusti 2011

this is life

Är hemma nu, har varit iväg på Keep it Loud! Första bandet var bra, bandet efter typ urkasst, en kille som bara skrek. Sen var det inte så mycket bättre efter det heller. Men det var en najs kväll.


Var lite kul att när vi satt på en bänk innan Keep it Loud och väntade så kom en kille fram och frågade var det låg. Senare insåg vi att han stod på scenen, han var med I det första bandet som spelade. Bra att han visste var han skulle vara. Han hade frågat oss ca 20min innan det började.

3 kommentarer:

  1. sv: bara bra, med dig då? :)

    SvaraRadera
  2. Hej hej! första gången jag kikar in på din blogg ... rätt så intressant blogg, bara så att du vet! ^^ <3

    bara så att du vet så står det "2010" på bilden. XD fast antar att du redan vet om det. :o

    SvaraRadera
  3. Jag förstod inte va du menade med det men nu fattar jag ;) jag behövde bara läsa kommentaren igen för att fatta det som du skrev ;) här är man lite trögfattad :D

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)