söndag 28 augusti 2011

glittrigt från Gina

image

10 kommentarer:

  1. sv: jaha okej, lugnt! jo allt är bra med oss! :d själv?

    SvaraRadera
  2. Sv; Njaä, skolan såklart sen får man se vad dagen har att erbjuda. :) Själv då?

    SvaraRadera
  3. Sv; Nope, inte än så länge iallafall. :) Själv?

    SvaraRadera
  4. Okejs va kul :D

    vilken snygg va kostar den ?!: D kram

    SvaraRadera
  5. sv: ja pott ungefär vet jag vad jag vill jobba med :) det är framför allt människor! Just nu lutar det åt storkök, men kommer inte vilja jobba med det resten utav mitt liv :) men några år iaf!

    SvaraRadera
  6. SV: Ja exakkt, jag har en HTC! vad hardu för mobil? :)

    SvaraRadera
  7. sv: okej :) nej inte så mkt

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)