söndag 27 februari 2011

Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

1. Jag har velat bli artist, och visst när man tänker lite på det så hade det ju kunnat vara lite kul.
2. Innan jag somnar, när jag åker bil eller får en stund över så tänker jag på allt möjligt. Om möten med kändisar, att jag är med någon kompis, åker iväg någonstans eller ja, det kan vara vad som helst. Jag brukar tänka på kort och layouter jag ska göra och tänka ut hur de ska se ut.
3. Jag har varit en riktig sims nörd. Ettan spelades flitigt och när tvåan kom var jag typ helt galen i det. Sen har det blivit lite periodvis att har jag startat det så har jag typ bara varit i en sims värld sen och tänkt på mina simmar och deras liv, helt sjukt. Snacka om beroende.

Trean har jag iaf inte varit lika beroende av, har kört det tillsammans med alla expansions och prylpaket men man känner som tur är att man gjort sitt inom den avdelningen.

image
En sommar var jag typ helt beroende av sims. Vi var i Ryssland hela sommaren som vanligt och jag trodde jag skulle spricka för att jag verkligen kände att jag ville spela det. Jag ritade upp hus som jag skulle bygga när jag kom hem.
4. Jag har ett rätt stort ego och kan ofta vara självisk men är ändå snäll och omtänksam.
5. Ofta när jag åker bil eller buss blir jag jättetrött. En gång när jag åkte buss hem blev jag verkligen supertrött men jag ville inte söva plus att det inte var så jättelångt kvar tills jag skulle gå av. Jag höll på att somna till flera gånger och gjorde det typ med, fast bara i några sekunder och så vaknade jag till.

image
6. Ibland kan ja få små kickar och börja städa, annars gillar jag det inte alls.
7. Jag vill starta något eget företag och driva en scrapbutik.
8. Nästan exakt varje sommar sen jag var 1år har jag varit i Ryssland. En sommar var jag i Schweiz istället och i somras var jag bara hemma och fick besök av mina ryska kusiner. Åker även dit på vintrarna men det blev inte denna vinter.
9. Har faktiskt aldrig sett på Titanic, bara små trailers. Har sagt i flera år nu att jag måste se den någon gång. Kanske kan hitta nån bra att se den med? :)
10. Det har tagit mig flera timmar att bli klar med den här och komma på bra saker att skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)