torsdag 7 oktober 2010

tre kort och nya distressprodukter

Fick hem ett litet paket med två crackle paint, en distressdyna och en distress stickles idag! Underbara fynd! Fick dem för en billig summa.
DSC01051



CCn på ss drog igång idag och jag har varit på hugget och har hunnit göra fyra bidrag idag(!), tre kort och en lo. Mitt mål är att hinna med alla utmaningar inkl. barnutmaningen.

Kortliften.
DSC01052

Skissutmaning.
DSC01053

Mönsterpapper får ej användas, man ska göra egen bakgrund.
DSC01054

Det fjärde bidraget som är en lo ska jag fota senare då det ligger och torkar just nu.

1 kommentar:

  1. ja, och det är så avslappnande att bara sitta ner och pyssla :) Jag ska ut och äta med pojkvännen :) själv då?

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)