måndag 18 oktober 2010

ny vecka – nya bekymmer

Är trött…. Ska lägga mig snart, har inte lika lång sovmorgon :@ Måste iväg en timme tidigare för att skriva en j*vla lab. rapport :@image
Har vaknat de senaste nätterna för att Maria varit lite sjuk och därför vaknat och gråtit plus att jag vaknat hundra femtio gånger till för att jag nästan haft ont och varit tjock och konstig i halsen.

Har typ lyckats vricka ett finger till, denna gång pekfingret. aaaaaaaaaaargh! Så trött på det här. Mitt lillfinger har inte blivit helt bra än och nu ska jag ha problem med ett finger till, pekfingret använder man ju mera också så nu får jag helt enkelt bli vänsterhänt helt och hållet…
image
Imorrn har jag även naturkunskaps prov den första lektionen. Bajs bajs.



Ett plus för denna vecka är att jag ska till stan på torsdag. Ska köpa lite grejer till förvaring av mina scrapsaker. Ska sortera och fixa om bland mina bokstäver och alfabet. Kommer visa före och efter bilder på det när det är klart :)

2 kommentarer:

  1. Såå drygt att sabba din sovmorgon för en lab. rapport! :O Varför inte låta dig sova bara likom?!
    Du får ju inte gå och bli sjuk på det :( och vad gör du med dina fingrar egentligen? xD från träningen igen? Det är farligt de där du ;)

    Lycka till på provet imorrn!
    Som belöning får du dra loss riktigt på stan sen ;)

    SvaraRadera
  2. åh det är så jobbigt att vara sjuk. förstår precis hur du känner. Är sjuk jag med, och halsen och hostan är värst!

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)