lördag 4 september 2010

sista svaren från frågestunden


Anonym bellaaa sa...
1. Ångrar du nått som du har gjort? isf vad?
SVAR: Det finns väl allt för mycket i livet som man ångrar..

2. hatar du nåt med dej själv,din kropp , ansikte elle va som hellst isf vad?
SVAR: Hatar och hatar. Hade inte skadat att va några cm längre, men det är helt okej som jag är nu. Det finns väl alltid saker som skulle kunna förbättras eller något man vill ha.

3. Vilka är dina bästa vänner? ;)
SVAR: Felicia är absolut en bra vän och Frida är en gammal bästis som jag saknar.
hahhahaah kommer nt på mer pussss!/bellaaa <3
Anonym Miss E sa...
1: Gillar du pasta?
SVAR: Hallå, vem gillar inte pasta?! :)
2: Favoritfärg?
SVAR: Eh. Jag vet inte. Rosa är inte helt fel. De flesta färger är väl najs.
3: prenumererar du på ngn tidning? Vilken?
SVAR: Frida.

4: Vad vill du döpa dina framtida barn till?
SVAR: Ingen aning. Finns ju många fina namn. Men det ska ju va nåt enkelt.

5: Favorit ämne i skolan?
SVAR; Bra fråga, jag vet inte. Matte är helt okej.

6: Laptop eller stationer dator?
SVAR: Båda är bra. Men en laptop/bärbar kan man sitta mer bekvämt med, ta med sig osv. Dock tar ju batteriet slut någon gång och då får man köra med sladd hela tiden, köpa nytt batteri eller smartast då köpa en ny dator då ett batteri kostar typ lika mycket, inte riktigt men man tjänar ju lugnt på att lägga till ett par hundringar till och köpa en ny dator istället.
KRAM
30 augusti 2010 17:34
Radera
Anonym Victor sa...
-Drömresan går till?
SVAR: Öhh..? Ryssland :) Hade inte varit helt fel att åka till Schweiz igen.

- Bästa och Sämsta personlighet någon kan ha?
SVAR: Finns allt för många. Är jobbigt när personer lätt blir arga och sura. Bra personligheter finns det ju inte få av som man kan ha, så det är svårt att säga.

- Åker du skidor?
SVAR: Jag har bara åkt det en gång, eller ja, flera gånger under en helg eller vad det nu var.

-Bästa som hänt dig?
SVAR: Svår fråga! Kanske att jag fick en lillasyster :)

-Vem är din Idol?
SVAR: No idea. Seriöst. Varken i musikväg eller någon annan. Finns dock många man ser upp till.

-Hur ser du dig om 10år?
SVAR: Har förmodligen pluggat klart, kanske har något jobb. Scrapbutiken jag ska starta är på g.

-Bästa och sämsta med stället där du bor?
SVAR: Det är litet och finns typ inget här. Men det är fint och rätt mysigt ändå.

1 kommentar:

  1. Sv: nej =( inga scrapsaker, hann inte med det. på dom gatorna vi gick var det mest klädaffärer.. men aja, jag har faktiskt lite pengar över sen resan och ska köpa lite scrap för dom här istället då..

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)