lördag 17 juli 2010

lite vimsig kanske

Idag har jag varit i stan, köpte lite scrapsaker. Visar bilder på det imorgon och även min BIA som jag glömt visa.

När jag var påväg till stan satt jag och kollade på mina skor typ hela tiden. Sen när vi åkt en bra bit så insåg jag att jag hade foppa på mig! Haha, så trög man kan vara. Tänkte inte på det när jag klev i dem, är ju van att ta på mig dem annars när jag bara är hemma. Men det gjorde som tur var inget, det är trots allt sommar och de är sköna och fina med blommor :) + att jag gick inte runt så mycket, skulle till några ställen bara. Men ibland så kan man undra vad som förssigår när man inte riktigt fattar något, glodde ju på mina skor så mycket men tänkte inte på att det var just dem jag hade... hmm.

Jaja, nu ska jag göra mig iordning. Orkar inte vara vaken, inte för att jag är trött utan tänkte att jag borde lägga mig skapligt.

3 kommentarer:

  1. hahah xD vad roligt!!! hihi =)
    Tänker på min farmor.. förra året var hon här och vi gick på marknad och hon hade två olika skor på sig, men det var inget hon tänkte på. inte jag heller.. hon kom på det när hon kom hem xD

    SvaraRadera
  2. hehe joo det är ju sant..
    jag var på grillfest igår och sedan festade jag lite på kvällen :)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)