lördag 1 maj 2010

1 maj

Här är mina kära blommor och rosor jag beställt. Älskar dem! Fick 50% på alla blommor när CountryScrap hade cc.



Här är LOn jag gjorde igår. Den är till ss barnutmaning för april, som slutade igår. Behövde verkligen komma igång i mitt BOM album då jag inte gjort någon LO i den på oerhört länge.. Fotot jag skulle skriva ut krånglade lite. Jag satte tydligen i pappret snett i skrivaren så bilden blev sned och dan så jag skrev ut en ny. Men då skrev han bara ut halva?! Som tur är var det rätt halva, alltså ansiktet så det gjorde inget, det blev lite coolt.





1 kommentar:

  1. Jossan-Kossan xD1 maj 2010 kl. 20:34

    Åh, fina blommor!!!
    Och super fiin Lo! Bilden på dig är jätte fiin!

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)