söndag 24 januari 2010

Pyssel smyschel

Jag var kreativ igår. Gjorde klart ett kort. Mamma och pappa tänkte jag skulle få detta =) (snart kan de nog göra en stoor samling av alla kort de någonsin fått av mig och rama in någonstans, kanske tom komma med i Guiness rekordbok.. ;))



Jag gjorde även äntligen klar min chipboardkartong =)

Jag känner att jag verkligen kommit igång med scrappandet! Har hur många idéer som helst på album som ska göra, presenter och alter och jag vet inte vad. Har en lista i min mobil =) Förra året kände jag mest bara ''vaa? scrappa..? jaaa! jättekul!'' ''om jag ska göra det nu? jaså...'' Nu känner jag att jag först och främst borde göra kort, för jag ska typ stå på vårmarknad som jag brukar, men jag har inte lust att göra kort. Är på alterhumör! Hmm.. Men på något sätt får jag se till att fixa båda =)

2 kommentarer:

  1. Go morgon
    Jättefina grjer!! Ja man kan göra hur mycket som helst. Jag har mest gjort kort, har hur mycket som helst här hemma så jag har väl kännt att jag får lugna ner mig lite,,hihi,,nu har jag lite nya smyckesidder som jag tänkta ta tag i....
    Va kul med syskon!!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)