torsdag 24 december 2009

va..? 2009 snart slut..? nehej ;ooo

Jag fattar nada. År 2009 började precis. Jag skulle hinna så mycket, skulle åka dit och hit och träffa folk, oj, my gavd azzå, har inte träffat nån männska nästan av alla jag ville se :( Jag skulle scrappa som sjutton, oj, piinsamt tom är min lista till höger.....
Asså herregud! Jag hinner fan inte ens säga ''klattelattechikolatte'' innan året tagit slut, vad är det här?????

Imorgon är iaf sista dagen jag befinner mig här hemma. Påbörjar resan till Ryssland på lördag den 26e december! Kommer hem den 11e januari igen. Jag skriver ett hejdå inlägg idag för jag vet inte om jag hinner blogga imorgon.

Vad gör jag den här kvällen då det jag behöver göra är att fixa med viktiga saker och packa, jo jag sitter inne på facebook, har öppnat alla mina typ minst 150 paket på farmville.. Den där jävla sidan borde inte finnas (a'

Puss&kram :)

1 kommentar:

  1. Detta året har verkligen gått. Hoppas du får det trevligt i Ryssland.

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)