tisdag 1 december 2009

*host host*

Här kommer lite skapande av mig:

ett julkort


och massor av etiketter








När jag var i stan i lördags gick jag in på Tiimari och köpte denna stämpeln:

Sedan åkte jag till Scrapbutiken och gick in och köpte lite smått. Hittade jättepluttiga punchinellor med jättesmå hål, sååå gulliga! Var tvungen att köpa två rullar :)




Det här är en inspiration jag gjort av en av Frida Kahlos tavlor. Vi har hållt på med Konsthistoria i bild.


Det här är en parafras av en av hennes tavlor. Jag målade ett självporträtt och utgick från ett foto på mig som jag visar nedan. Lite likt iaf kanske? Eller?

1 kommentar:

  1. Coolt! Bilden som du ritat är jätte lik tycker jag! :O :) snygga kort :)
    Kramar

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)