onsdag 14 oktober 2009

tjing tjong

Idag bestod min mat av två pastaskruvar, som dessutom smakade skit.
Fick vara hungrig de två sista lektionerna, och sedan gick jag hem och åt kladdkaka med jordgubbar! :) Blev hungrig lite senare igen, men jag drog neråt och sen hem igen och tog de lugnt innan jag äntligen fick lite mat i magen :)


Jag köpte lite chippisar.


Två glasfigurer blev det också. Samlade ju på det när jag var liten, och nu är det nästan så att man vill fortsätta, vissa är ju bara för söta! :)


Ett kort har jag gjort klart med!

3 kommentarer:

  1. Åh, jag måste komma igång med mina julkort! Börjar få lite smått ångest. Fina julkort du gör. Dom är söta dom små porslinsfigurerna. Igår var det frost eller om det var imorse. Det har varit kallt på natten men ingen snö.

    SvaraRadera
  2. Jag har nog ett tjugotal kort att göra. Hu! Dags att sätta igång. Fast du kanske har ännu fler?

    SvaraRadera
  3. Kul att du ska till Ryssland? Vart då någonstans? Mina föräldrar har bott i Moskva i 7 år. Brukar det gå bra att sälja på marknad tycker du? Det är något jag funderar över.

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)