tisdag 8 september 2009

tjosanhoppsan

Missa inte min utmaning i bloggpartyt!!



Ett kort till Essmos utmaning, man skulle liftan en LO. Jag inspirerades av färgerna brun och grå.



Hade sen länge bestämt att jag idag skulle åka moppe till Shell och köpa nya Scrapbooking mm, vilket jag gjorde också! :) Gick även in på djuraffären bredvid och köpte lite pellets.

Alla punkter på listan har jag klarat av! Har tom läst ut boken som jag hållt på med, vi har läsveckor i skolan, det här är sista veckan. Vi läser Christina Wahldéns böcker.

Nu ska jag spela lite på king.com och sedan fixa iordning mig och sova!

1 kommentar:

  1. Vilket härligt kort! Katten är ju ursöt! Tack för att du ville vara med på min utmaning!
    kram K.

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)