söndag 27 september 2009

Hej!

Var länge sen jag bloggade! Men nu ska jag skärpa mig igen :)

Igår var jag och shoppade lite. Köpte ett par jeansleggings, två t-tröjor, två linnen, trosor och ett kit för naglarna.
Det stod några som sålde produkter för händer och naglar, de hade produkter som t.ex. salt från döda havet, fick testa massor :) Så fick jag en nagel fixad och fick även prova själv. Eftersom jag är studerande/elev så fick jag köpa det för 200kr billigare, eller okej det var pappa som betalade.

Ska fixa iordning mina naglar idag, måste ta bort nagellacket jag har och sedan leka och så hipsvips så kommer mina nalgar se amazing ut! De blir lixom lena, blanka och ursnygga, ser ut som manikyr :D Det håller även i tio dagar, så det är ju bra!

1 kommentar:

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)