tisdag 29 september 2009

29e september

Du har väl inte missat min utmaning i Bloggpartyt!!??
Bland etiketterna till vänster hittar du ''Bloggparty'', tryck där och bläddra ner ett par inlägg och voilá!



35min tills Idol! Ska bli spännande att se vilka av tjejerna som går vidare! Tycker alla var bra idag.

#Sabinas nya frisyr gjorde att jag ändrade mig, innan såg hon förskräcklig ut! Tyckte även hon sjöng bra.
#Moa sjunger bra, men hennes utseende, förlåt! Jag gillar inte att döma folk så, men jag tycker inte hon passar som en Idol vinnare..
#Clara är gullig och har en fin röst.
#Mariette tycker jag förut har sett ut lite som en tant... Dock såg hon iaf bra ut idag! Men jag vet inte om jag vill att hon ska gå vidare.
#Erika har jag inte så mycket att säga om. Hon är både söt och har bra röst, hon skulle passa som en Idol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)