måndag 6 juli 2009

Uppdatering!

Min dator funkar prima nu :) Har fått ny låda och vissa saker i datorn har bytts ut, så här kommer lite uppdatering.

I mars var jag med i en påsk-atc, så här såg mina kort ut:


I maj fick jag äntligen mitt paket jag beställt från Handarbeta. Tre pm pennor och två thickers (mina första ;D).

Jag är med i dekorations RRar på flera forum och har hittills fått tre kuvert hem, har dock glömt bort att fota vad jag bytte till mig från två av kuverten, men här är från ett kuvert iaf:

Jag har varit med i en blomkorts swapp, man skulle skicka matrial till en person och sen skapa fyra blomkort.


1 kommentar:

  1. Så fina kort du gjort. Vad roligt att du fick till det av materialet jag skickade. Jag har inte börjat med korten ännu. Har så svårt att få tid. I höst ska det blir bättre hoppas jag.

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)