torsdag 2 april 2009

bumbidumbidam

Hejhopp ,
har märkt att dt finns en värld utanför denna ;>
ae'rå, men har bara inte suttit vid min egna dator på åratal, den lockar inte så mke nu för tiden när man är kär i den lilla bärbara, dessutom har jag inget tangentbord till min dator utan måste köra med on-screen -.- jag har lyckats haft sönder ca 5-6 tangentbord, både trådlösa och med sladd, så jag får nog inget mer nu :( förut när jag satte på datorn med så kika ja runt lite och lämnade den sen för att gå ner och hämta lite glass (mumma!), och när jag kom tillbaka så ville inte musen funka :oo
och mina bilder från camen läggs in i min dator, och eftersom allt det där, så blir'e inga bilder här på ett tag :oo

Förresten så sålde jag kort på en påskmarknad, typ förra helgen? Hade med mig 12st och sålde 8 (: Vet, låter lite lite kanske, men fick veta på måndagen att dt va marknad och blev tillfrågad om att sälja då. Hade jag dessutom gjort fler och haft med mig så hade jag ju bara haft massa över. Fick hur som en heldel med pengar ;>

1 kommentar:

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)