fredag 19 december 2008

Välkommen, jullov

Äntligen är det jullov, så skönt så skönt!
Det va väldigt pirrigt att få betygskuvertet, jag vågade inte öppna det i skolan utan väntade tills jag kom hem.
Kuvertet la jag bedvid mig i soffan samtdigt som jag loggade in på bdb. Jag kikade på folks bdber medan jag sneglade på mitt kuvert. Var det rätt tidpunk nu? Skulle jag våga öppna det? Tänk om det bara var skit av alltihop och dagen skulle fortsätta som den gjort innan? Eller skulle det bara vara såna betyg som man bara får uppleva i sina drömma? Några betyg visste jag ju redan om, men de andra då. Jag ev långsamt och försiktigt upp kuvertet och tog ut pappret. Så blev jag sittandes en stund. Skulle jag våga veckla upp pappret?

Jag började gråta! Tårarna bara rann och rann ner för mina kinder så att jag fick svarta streck av mascaran...

























Jag fick MVG! Och massa VG! Och några G.
Jag förstår det knappt själv, att det är sant! Shit :O Att en dålig dag kan sluta bra. Eller okej, dagen har precis börjat, men den är iaf påväg att bli bra!

Jag har blivit sååå dålig på att uppdatera bloggen, jag ska försöka bättra mig (a) Jag försökte nyss lägga in några bilder, men blogger dampar och vill inte :( Så ni får se allt efter att jag har ätit något, min mage ber mig nämligen om lite mat nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)