måndag 1 december 2008

Tjuderutt, fjäderputt :d

Här kommer resten av bidragen jag gjorde till CCn på Hobbyhuset som alla är till barntävlingarna.
Ae, du kan ta't lugnt! Det är inte morsdag än, det är inte förns i maj. Men jag var tvungen, elr tvungen och tvungen, jag ville göra nåt kort så jag tänkte att det var lika bra att få det överstökat och gjorde ett morsdagskort.





What ever så höll jag på o dö i natt barre :o
Drömde värsta, uush :s
Grät som en jag vet inte vad i drömmen, men inte på riktigt som tur var!

2 kommentarer:

  1. snygga kort! :D
    och måste bara säga hata mardrömmar! :s

    SvaraRadera
  2. HAha, blev lite skraj ett tag där: " Morsdag nu?!" Men sen såg jag att du skrivit att det inte var förens i Maj ;)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)