lördag 15 november 2008

Min andra vinst + ett minikort

Nu har jag fått reda på vad det var för någon vinst jag fått! :D Det var min andra vinst från den Virtuella scrapmässan på Brunkullan, det första kan ni se lite längre ner på bloggen :)

Thickers och superfint alfabet! -rosa! :D
På Scrapperiet är det CC så jag har gjort ett bidrag. Jag håller även på med ett till men det är inte riktigt helt klart ännu.

Den är till ''julkort (lördag)''. För övrigt så är det, det minsta kortet jag har gjort! 5x7,5cm :D Slå det ni ;)

3 kommentarer:

  1. MEN vad du vinner grejer hela tiden...fusk... ;-D Jättesött julkort till CC'n - jag har allt redan kikat på det för jag är också med och gör kort. Har gjort den med kakflickan och lussekatten. :P
    På tal om bakverk: sluta läskas så där med mumsiga muffins, nu måste jag också baka nåt! :D

    Kramis Lillnettan

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt, kul med ett minijulkort:)

    SvaraRadera
  3. Vilken bra vinst! Jag har också gjort ett bidrag till CC'n :)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)