söndag 30 november 2008

Böööh?!

På Hobby huset är det CC, from igår tom idag. Igår gjorde jag två bidrag båda till barntävlingarna. Ena var att man skulle altra en tänsticksask och en andra att man skulle göra en juletikett. Jag tycker det är synd att använda min juletikett och sätta den på en julklapp, den är så häftig och jag vill inte att den ska rivas sönder och slängas :o




Igår var jag på nyårsfest med konfan, kulkul :) Började vid 7 och så kom jag hem typ sjugo över tolv kanske. När vi kom in fick vi en välkomstdrink sedan så hade de gjort en lurig bordsplacering. De hade klippt isär julkort på olika sätt. Tjejerna fick ta varsin del och killarna likaså. Sen skulle man hitta en kille som hade andra halvan av julkortet, efter det skulle man gå och leta efter ett likadant julkort som låg på bordet. Jag hittade ingen som hade andra delen av mitt kort, typ när alla satt ner så fick jag gå runt och leta efter mitt kort bland borden, pinsamt or what? Killen satt redan ner vid bordet nämligen..
Hur som helst så var förrätten redan serverad på borden och det var honungsmelon med en bit ihoprullad ost och skinka ovanpå, gott faktiskt.
Efter det så serverades huvudrätten som var kyckling, lite bacon, grönsaker, ris och sås, bearnisé tog jag :D Gott som sjutton!
Sedan var det dags för lite karaoke och sen avbröt de för efterrätten som var typ chokladmousse och ''bröd'' på botten i en muffinsform. Ovanpå var det hallon och blåbär, och ett löv i marsipan :d
Sen spelade ett band och man fick dansa :) Kvällen avslutades med en nyårsbön i kyrkan och fyrverkerier. Lyckad kväll var det :)

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Väldigt vad fina små tags du har gjort. SÅ roligt att titta in till dig.

    Återgälda gärna besöket för nu har jag till sist lagt in i båda bloggarna:

    www.articsisters.blogspot.com

    och min egen;
    www.digiscrapp.blogspot.com

    Välkommen

    SvaraRadera
  2. Изначально Opera Mini была создана для мобильных телефонов, не способных запускать веб-браузеры[2]. Как пилотный проект Opera Mini была выпущена 10 августа 2005 года в сотрудничестве с норвежской телевизионной станцией «TV 2»[3]. Тогда браузер был доступен только для клиентов телекомпании. http://newminiopera.ru/ opera mini на телефон

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)