söndag 26 oktober 2008

Stan idag (:

Idag åkte jag till stan. Skulle åka tåg men det kom ju aldrig :@ Ersättningsbuss kom det inte heller.. Så pappa skjutsade in mig och mamma.
Blev kyrkan, tiimari, Clas Ohlsson & McDonalds. Jag säger bara en sak, ät inte där! Fy, spyr av deras hamburgare, fast deras pommes och bearnicé dip är aaasgood (a) Jag blev helt konstig av hamburgaren. Kändes som om hela magen svällde upp inuti och jag hade svårt att andas :/
Han som stod i kassan för vårat led verkade inte riktigt frisk heller. Shit asså. Mamma sa att vi skulle ha en cheeseburgare och en apelsin juice. Sen gav jag min gratis mums lapp och sa att jag ville ha en fruktpåse. Då sa han ''En cheeseburgare och en fruktpåse bara alltså''. Då sa vi igen att vi skulle ha en apelsinjuice. ''Okej. En apelsinjuice, en cheeseburgare och en glass med. Vill du ha något på glassen?''. Jag ba, ehh, jag ska ha en fruktpåse. Tillslut fick mamma betala och gissa vad? Han gav oss två jävla fruktpåsar, jag skulle ha en som jag skulle få gratis. Så vi fick betala extra för den enda. Skaffa personal som har lite vett i huvudet och minne?
Jag köpte fyra stämplar i ett litet set för 29:- på tiimari, ursöta insekter! På Clas Ohlsson köpte jag en svart stämpeldyna.
Jag vet att jag inte lägger in några scrapsaker, men tro inte att jag bara ligger hemma och latar mig! Jag scrappar på som en galning här (a) Bara det att jag inte får lägga upp bidragen här ännu, för jag håller på att ta mig an utmaningarna på Brunkullans Virtuella Scrapmässa, och de har en regel att man inte får lägga sina bidrag någon annanstans innan tävlingarna är slut. Så håll ut ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)