lördag 23 augusti 2008

Länge sen nu :O

Det var ett tag sen ja skrev nåt i bloggen nu. Men har ju vart bortrest under sommarlovet i Ryssland (: Jag firade även min födelsedag där.

Jag tog med mig ett album och lite scrapsaker i år så jag kunde lära min kusin Julia som är 7år att scrappa. Vi lyckades göra några sidor under sommaren!


Här är Julia själv. I pratbubblan står det ''That's me''.


Här är Julia med sin lillasyster Jana. Det står ''Jag och Jana!''.


Jana, ''Uppblåsta kinder''.


Jana och Julia, ''Bagare''.


Julia med en kompis (som är både min och Julias kompis xd), och som ni ser står det ''Girl friends''.


Jag och Julia, ''Kusiner''. I pratbubblan står det ''Nina'', för det ska föreställa mig :P

2 kommentarer:

  1. Å, vad kul att pyssla med kusinen! Hon är jätteduktig!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Jo det var faktiskt lite roligt, och det tyckte hon också!

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)