tisdag 17 juni 2008

Scrapsaker till Julia :DD

Snart ska ju jag och mamma som vanligt åka till Ryssland. Jag tänkte att jag skulle lära min äldsta kusin i Ryssland, Julia som är 7år att scrappa.
Va ju i Ullared i går då, så det blev massa kläder och även massa scrapsaker :DD
Hittade detta söta kit som Julia ska få. Det innehåller:
¤ En scrapbook med olika färgglada sidor
¤ 8 st fotoramar o olika former
¤ Lite tjockare kartong med olika saker man kan ''trycka ut'' och använda
¤ Ett limstift
¤ Ett glitterlim i rosa/lila
¤ 4 st stämplar, blomma, nån insekt, + 2 andra som inte är lika fina som jag ska ta bort
¤ En mönstersax
¤ Utstansade små figurer, t.ex. hjärtan, stjärnor, månar
¤ Klistermärken
¤Klistermärksbokstäver som jag ska ta bort, eftersom det är svenska bokstäver och Julia ändå inte behöver dem

Klistermärken älskar Julia! Hon samlar på dem, *harkel* jag med, spec. när jag var yngre. Har bara en back full... :P
Billigtbilligt var dt, så dt blev kattklistermärken + djurklistermärken med ett stickersalbum till som Julia gärna vill ha, dt finns typ inte i Ryssland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)