lördag 31 maj 2008

Ett bidrag + en LO

Den här gjorde jag precis klar. Den är till 3D utmaningen på SS. Jag har bara gjort 3D en gång innan på ett kort. Jag blev faktiskt nöjd med den här LOn och hoppas på att få några (måånga :P) röster i omröstningen, det är första gången jag skickar in något till en utmaning eller tävling o så :)
Denna gjorde jag klar igår kväll. Det har blivit så att det för det mesta är Jana jag har scrappat om, får ta och se till att Julia kommer med nu i de sista sidorna i mitt album!

4 kommentarer:

  1. Ooo så söt. Och LO passar till bilderna också...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga Los du gjort:-) kikat runt lite i din blogg! Du gör så mkt fint:-) Du har talang för att vara så ung! kramar

    SvaraRadera
  3. Tack alla! Nu blev jag glad såhär på morgonen :)

    SvaraRadera

Vill du ha kontakt med mig? ninnisscraping@hotmail.com
Tack för din kommentar! :)